ABONNERA - ENKELT & BEKVÄMT


Vi tror oss förstå att det finns roligare saker att lägga tid på än att handla rakblad och tandborsthuvuden. Genom att abonnera riskerar du inte att stå utan skarpa rakblad och fräscha tandborsthuvuden. Din order levereras automatiskt och bekvämt direkt till dig enligt ditt valda månadsintervall. Abonnemanget är aktivt tills du väljer att ändra, pausa eller avsluta det.

Valfri leveransintervall (1-6 månader). Ingen bindningstid. Ingen uppsägningstid. Inga dolda avgifter. Inga krångliga villkor.

Starta - Ändra- Pausa - Återakivera abonnemanget när du själv bestämmer.

Hur startar jag mitt abonnemang?

1. Välj den produkt du önskar abonnera på.
2. Välj antal produkter i rullistan.
3. Välj leveransintervall rullistan. (1-6 månader)
4. Klicka på Starta abonnemang.
5. Gå till Kassan och genomför betalningen.

Hur betalar jag för mitt abonnemang?

Betalning sker med kort eller mot faktura i Klarna Checkout. När betalningen är verifierad är abonnemanget aktiverat och beställningen expedieras.

Kan jag begära ändringar i abonnemang? Ja, du kan till exempel göra följande:

-Hoppa över en leverans.
-Ändra intervall.
-Ändra modell på produkt.
-Pausa abonnemanget.
-Aktivera abonnemanget.
-Beställa en extraleverans direkt.

Detta sker genom att kontakta oss på kundtjanst[at]bladebox.se och ange ditt önskemål. När vi mottagit din begäran kontaktar vi dig och inväntar din bekräftelse. Innan vi mottagit ditt svar sker ingen justering och abonnemanget löper vidare enligt tidigare. Notera att det behöver ske minst 48 timmar innan nästkommande leveransdag för att den ska hinna träda i kraft. Sker sådan ändring inom 48 timmar så kommer ändring att genomföras först vid nästa leverans.

Vad händer om betalningen ej kan genomföras?

Kort

Om du startat ditt abonnemang med kort som betalningsmetod men betalningen inte medges tex för att kortets giltighetstid gått ut, är spärrat eller avslutat, skapas en faktura via Klarna.

Klarna Faktura/Konto

Om du startat ditt abonnemang mot Klarna Faktura som betalningsmetod med betalningen inte medges kontaktar vi dig.

Kan priset ändras i mitt abonnemang?

Vi eftersträvar vi att hålla våra priser attraktiva. Oavsett kan vi behöva justera priserna i pågående abonnemang eftersom dessa kan ändras beroende på ändrade priser från leverantörer, valutaändringar och andra faktorer. Vi förbehåller oss rätten att ändra priset utan en föregående avisering. Det pris du som abonnent betalar är det pris som framgår på orderbekräftelsen.

Vad händer om min produkt utgår ur sortimentet eller upphör att tillverkas?

Vi kontaktar dig och föreslår i samråd med dig en alternativ produkt.

Logga in